A Ford új stratégiája

Written by on 2022. 05. 11

Györke Orsolya, a Ford Magyarország PR- és közkapcsolatok igazgatója,  karrierje legnagyobb részét autós cégeknél töltötte, így komoly rálátása van a piacra és az aktuális trendekre.

Beszélgetésünket a Ford új stratégiai témájával kezdjük: márciusi bejelentették a Ford Pro, Ford Blue és a Ford model-e márkák és üzletágak megszületését. A legfrissebb ezzel kapcsolatos fejlemény pedig az, hogy aFord Pro európai bevezető médiaeseményén egy teljesen új szemléletű üzleti modellt mutattak be a Ford a haszonjármű flotta ügyfelek kiszolgálására

Foglalkozunk a hajtásláncok kérdésével. Mi jön a benzin és a dízel után? Hibrid, gáz, hidrogén, elektromos hajtás? A Ford ambiciózus, jön 7 új elektromos modell, 2026-ban pedig már évi 600,000 elektromos hajtású autót gyártanak.

Beszélgetünk a legújabb autóipari kihívásokról és a lehetséges marketingválaszokról. Megtudjuk azt is, mi a Ford Driving Skills for life program.

Végül beszélünk az értékesítési csatornák alakulásáról. Tudja, mi az a social selling? Ma este kiderül.

 

Adás időpontja: 2022.05.11. 19:00

Hely: 90.9 Jazzy

Műsorvezető: Szakács László

 

 


90.9 Jazzy

Jazzy Rádió