A Ford új stratégiája
Written by Szirmai Krisztina on 2022. 05. 11
Györke Orsolya, a Ford Magyarország PR- és közkapcsolatok igazgatója, karrierje legnagyobb részét autós cégeknél töltötte, így komoly rálátása van a piacra és az aktuális trendekre.
Beszélgetésünket a Ford új stratégiai témájával kezdjük: márciusi bejelentették a Ford Pro, Ford Blue és a Ford model-e márkák és üzletágak megszületését. A legfrissebb ezzel kapcsolatos fejlemény pedig az, hogy aFord Pro európai bevezető médiaeseményén egy teljesen új szemléletű üzleti modellt mutattak be a Ford a haszonjármű flotta ügyfelek kiszolgálására
Foglalkozunk a hajtásláncok kérdésével. Mi jön a benzin és a dízel után? Hibrid, gáz, hidrogén, elektromos hajtás? A Ford ambiciózus, jön 7 új elektromos modell, 2026-ban pedig már évi 600,000 elektromos hajtású autót gyártanak.
Beszélgetünk a legújabb autóipari kihívásokról és a lehetséges marketingválaszokról. Megtudjuk azt is, mi a Ford Driving Skills for life program.
Végül beszélünk az értékesítési csatornák alakulásáról. Tudja, mi az a social selling? Ma este kiderül.
Adás időpontja: 2022.05.11. 19:00
Hely: 90.9 Jazzy
Műsorvezető: Szakács László