A Márkamonitor Pintyőke Marcell, az Indotek Group marketingvezetője

Written by on 2022. 06. 15

Pintyőke Marcell közel két évtizedes szakmai pályafutását az ingatlanok világában töltötte, több mint két éve az Indotek marketingvezetője. A cég kereskedelmi ingatlanokat, irodákat, raktárakat üzemeltet, 2014 óta pedig bevásárlóközpontokat is.

Beszélgetésünk apropója az Így plázáztak a magyarok 2021-ben című felmérésük. Mindenekelőtt tisztázzuk, kiket kérdeztek meg, mikor, hol, milyen céllal.

Megbeszéljük azt is, mi a pláza funkciója az életünkben. A bevásárlóközpont megnevezés pontatlan, hiszen nem csak vásárolni járunk oda, hanem étkezés, szórakozás céljából is.

Milyen versenytársai vannak a plázának? Hova megyünk, ha nem a plázába? Megyünk-e feltétlenül valahova, vagy inkább megrendeljük otthonról, amire szükségünk van? Kiválthatja-e az online kereskedelem az offline boltokat? Milyen jelentőséggel bír napjainkban a vásárlás élménye?

Kitérünk arra is, milyen fejlesztések várhatóak a közeljövőben, merre tart a pláza-élmény.

 
 

Kezdés: 19:00

Hely: 90.9 Jazzy

Műsorvezető: Szakács László

 


90.9 Jazzy

Jazzy Rádió