A marketing és a média hogyan járul hozzá a gazdasági növekedéshez?

Written by on 2021. 09. 15

A mai műsorban két vendégünk is lesz, érkezik hozzánk Kun Miklós stratégiai igazgató és Pethes Barbara, az insight csapat vezetője a MediaCom médiaügynökségtől!

Beszélgetésünk központi kérdése a (gazdasági) növekedés, és az, hogy a marketing és a média hogyan járul hozzá a növekedéshez. Áttekintjük, hogy a pandémia mennyiben változtatta meg a életvitelünket. Előzetesen elmondható, hogy a társadalom adaptálódott a változásokhoz, háború, kataklizma nélkül. Azonban azt is látjuk, hogy a világban egymást követik a katasztrófák, nem tűnt el éhínség. Sokan akarnak növekedni, de ahol sok a nyertes, ott sokan fognak veszíteni is. Képesek vagyunk-e környezettel együttműködve növekedni, vagy győz az önzés?

Másképp kell élni. De kié a felelősség? Értjük már, kollektíve, hogy mi a probléma? Halljuk, hogy „karbonlábnyom”, de értjük is, mit jelent? A világmegváltáshoz négy dolog kell: szervezettség, elérés, pénz, idő. Kik rendelkeznek ezekkel? A politikusok, az egyházak, a zöldek, a tömeg és a márkák. Az első négy csoport rendelkezik a felsorolt négy dolog közül hárommal, a márkák viszont mind a néggyel. Mi következik ebből?

Beszélünk a MediaCom friss kutatásáról is, amelyből megtudjuk, milyen új attitűdök kapcsolódnak a pandémiához. És végül, de nem utolsó sorban feltesszük a kérdést: tudunk-e másképp élni?

Kezdés: 19:00

Hely: 90.9 Jazzy

Műsorvezető: Szakács László


90.9 Jazzy

Jazzy Rádió