A turisztikai márkázással foglalkozunk a Hungary Next ország-márka műhely alapítójával
Written by Bacsek Bernát on 2022. 04. 27
A szerda esti Márkamonitor vendége Bódis Gábor, a METU tanára, Hungary Next ország-márka műhely alapítója!
Bódis Gábor elismert turisztikai szakember, tavaly szeptemberben már beszélgettünk a turizmus akkori helyzetéről. Az e heti esti adásban elsősorban a turisztikai márkázással foglalkozunk.
Először áttekintünk és érzelmezünk néhány alapfogalmat: újturizmus, újratervezés, felelősség, fenntarthatóság, túlfogyasztás, túlturizmus… Hogyan lesz versenyképes egy desztináció? Mit jelent a turisztikai márka?
Utána kitérünk arra az előadásra, amit Gábor a március 22-én rendezett Márkaépítés 2022 konferencián tartott. Címe: Szemléletváltás után léptékváltás. Avagy megváltozott-e a már az utazáshoz való hozzáállásunk? Néhány hívószó innen is: dimenzió, orientáció, reprezentáció. Milyen legyen a léptékváltó turisztikai márka?
Egy új projektjükkel is megismerkedünk, ami szerdán és csütörtökön zajlik Pannonhalmán: ez a Zarándok Akadémia.
Kezdés: 19:00
Hely: 90.9 Jazzy
Műsorvezető: Szakács László