Márkamonitor
model.title

Ma esti beszélgetésünk vezérfonala a sokszínűség, tekintettel arra, hogy Magyatország is aláírta az EU Sokszínűségi Karta, és 2023 májusa a Sokszínűségi Hónapja. 

Blaskó Nikolett kapcsán is első gondolatunk a sokszínűség. Közel két évtizede már, hogy létrehozta az ACG-t, és olyan szervezetekben játszik meghatározó szerepet, mint a MAKSZ, az ÖRT, az UNICEF, HBLF.

Mindenekelőtt megbeszéljük, miért alapította meg 2004-ben az ACG-t, ami azóta a magyar piac egyik meghatározó szereplője lett. 

A MAKSZ-nak korábban elnökségi tagja volt, 2019 óta az elnöke. Ennek kapcsán beszélgetünk a reklámpiacról, az utánpótlás helyzetéről, a piaci trendekről, és arról is, lehet-e feleakkora büdzséből kétszer akkor eredményt elérni. 

Az ÖRT tevékenységében is fontos szerepet játszik a mai beszélgetés hívószava: sokszínűség a reklámokban. Végül, de nem utolsó sorban kitérünk arra is, milyen új akcióval készül az UNICEF támogatására. 

Műsorvezetők

Szakács László
Szakács László