András Klára a Márkamonitor vendége

Written by on 2022. 07. 20

A Márkamonitor vendége András Klára, az Egis gyógyszergyár HR és kommunikációs igazgatója

András Klára változatos pályát tudhat maga mögött, volt tanár, dolgozott a Honvédelmi Minisztérium egyik cégénél, a Fővárosi Gázműveknél, végül az Egis gyógyszergyárnál.

Az elsők között volt a HR szakában, akik felismerték, hogy milyen komoly nehézségek lesznek a munkaerőpiacon, amikor tömegesen mennek majd nyugdíjba a baby boom generáció tagjai. Hat-hét éve ez még a közeljövő volt, ma már a mindennapok problémája. Klára az Egis HR és kommunikációs igazgatójaként komoly szerepet vállalt a „People In” fókuszú munkáltatói brand kialakításában, mindenekelőtt azt beszéljük meg, mi jelent ez konkrétan.

Tisztázzuk a „kultúra journey” fogalmát, és azt is, melyek náluk a márkaépítés legfontosabb lépései, mit jelent az, hogy belülről építkeznek kifelé, és melyek ennek a most már látható eredményei. Áttekintjük a munkáltatói márkaépítésük következő lépéseit is.

 

Kezdés: 19:00

Hely: 90.9 Jazzy

Műsorvezető: Szakács László


 

 


90.9 Jazzy

Jazzy Rádió