Csányi Zoltán: Egyetlen bolt bérlőiből a hazai divatszakma egyik meghatározó vállalkozása
Written by Bacsek Bernát on 2021. 12. 15
A Márkamonitor mai vendége Csányi Zoltán, a dressa.hu alapítója!
Csányi Zoltán, az Ecommerce Hungary egyesület volt alelnöke a magyar online kereskedelem egyik meghatározó szereplője. Családja révén került a divatszakma közelébe, a família jól működő női szabóságában már gyerekként vállalt kisebb-nagyobb feladatokat. A Vajdaságban elért sikerek után komoly értékesítési hálózatot építettek fel az Adrián, aztán mindent elsöpört a délszláv háború.
Az anyaországban kellett nulláról újrakezdeniük. A kezdő lépéseket Szegeden tették meg, ott nyitották az első saját boltjukat. Évről évre nagyobbak lettek, felépült egy közepes méretű cég offline boltokkal, viszonteladói hálózattal. Elindult a fehérneműgyártás, 2003-ban pedig megszületett az első webshopjuk, korukat megelőzve belecsöppentek az e-kereskedelembe.
Csányi Zoltánnal áttekintjük az építkezés fontosabb állomásait, hogyan lettek egyetlen bolt bérlőiből a hazai divatszakma egyik meghatározó vállalkozása. Megbeszéljük azt is, mit jelent számukra a környezettudatosság, és ezzel összefüggésben kiderül az is, miért gyűjtik össze tonnaszámra a lyukas zoknikat.
A jövő a környezettudatos és fenntartható divatért való küzdelem, a tartós, jó minőségű termékek fejlesztése, a gyártói kapacitások és képességek jelentős fejlesztése.
Kezdés: 19:00
Hely: 90.9 Jazzy
Műsorvezető: Szakács László