Dm: Hogyan fogadják a környezetkímélő megoldásokat a vásárlók?
Written by Bacsek Bernát on 2021. 05. 05
A Márkamonitor mai vendége Hittner Krisztina, a dm Magyarország PR és ügyfélszolgálati csoportvezetője. Mai beszélgetésünk apropója a dm világújdonsága, a Pro Climate környezetsemleges termékcsalád.

Szakács László és Hittner Krisztina
Mitől is környezetsemleges egy termék? A termék előállítása és ártalmatlanítása során keletkező, el nem kerülhető hatásokat a dm öt környezeti hatást érintően kompenzálja: úgy, mint a CO2-kibocsátás, az eutrofizáció, a savasodás, a nyári szmog és az ózonréteg elvékonyodása. Olyan termék persze nincs, amelynek az előállítása semmiféle káros hatással nem járna, ezek ellensúlyozásaként a dm természeti területek rehabilitációjával állítja helyre az ökológiai egyensúlyt.
Beszélünk arról is, hogy a dm egyre több üzletében jelennek meg az utántöltő állomások. Környezetkímélő megoldásokat viszonylag könnyű csinálni, de hogy fogadják a vásárlók?

Kép: dm
Kitérünk a társadalmi ügyek támogatására. Megbeszéljük, hogy működik a Giving Friday (a Black Friday ellentéte). Idén lesz 10 éves az Együtt a babákért, és ismét megrendezik a Nap gyermekei kampány. De hogy minek az utóbbihoz bunker? Este kiderül.
Kicsit előre is nézünk: jön az óvatos nyitás, mi várható a dm-nél? Sok újdonság, és ősszel talán már futóverseny is.
Kezdés: 19:00
Hely: 90.9 Jazzy
Műsorvezető: Szakács László