Fókuszban a márkaérték!

Written by on 2022. 05. 04

Falus Tamás, a Kantar Hoffmann ügyvezető igazgatója a 90.9 Jazzy Rádió Márkamonitor műsorának vendége.

Beszélgetésünk központi kérdése a márkaérték. Miből áll össze a márkaérték, hogyan számolják? Mitől értékes egy márka a fogyasztó számára? Egyenlőségjelet tehetünk-e az üzletileg sikeres márka és a fogyasztó számára értékes márka közé?

Mitől lesz lojális egy fogyasztó egy adott márkához? Melyek ma a világ legértékesebb márkái a Kantar Brandz felmérése szerint? Kik a feltörekvők országok és szektorok szerint? Melyek a legértékesebb márkák Magyarországon?

Szükség van-e hosszútávú márkaépítésre az ügyfélélmény megalapozásához vagy elég, ha kiváló minőségű terméket és szolgáltatást kínálunk? Egyenlőségjelet tehetünk-e az elégedett fogyasztó és a márkához kötődő fogyasztó közé? Igaz-e, hogy a jó bornak nem kell cégér? Szükség van-e arra, hogy a vásárló még a boltba belépés előtt világos képpel rendelkezzen a márkáról, vagy úgyis az eladóhelyen dől el minden?

Kezdés: 2022.05.04. 19:00

Hely: 90.9 Jazzy

Műsorvezető: Szakács László

 


90.9 Jazzy

Jazzy Rádió