Hogyan épül tovább egy olyan régi, közismert márka, mint a Coca-Cola?

Written by on 2022. 03. 02

A szerda esti Márkamonitor vendégei Varga-Nagy Eszter és Kölcsei Gergely!

Varga-Nagy Eszter viszonylag új embernek számít a hazai Coca-Cola csapatában, tavaly júniusban csatlakozott kommunikációs vezetőként, Kölcsei Gergely viszont hatéves múlttal büszkélkedhet a világcégnél, amelynek tavaly április óta a hazai marketingvezetője.

A Coca-Cola a világ egyik legismertebb márkája. Hogyan épül tovább egy ilyen régi, közismert márka, mennyire kötik a hagyományok, és hogy történik egy nagyobb megújítás, egy új kommunikációs platform bevezetése? Milyen innovációkra lehet ma büszke a vállalat, merre tart a termékpaletta? Hogyan alakul a márkaépítés eszköztára és a médiahasználat? Mi jön Atlantából és mekkora a mozgástér itthon?

Beszélünk a Coca-Cola és a fenntarthatóság viszonyáról, a cég fenntarthatósági stratégiájának fő vonalairól. Mi újság a PET-palack visszagyűjtésével kapcsolatban, hogy működik a körforgásos gazdaság?

Visszatekintünk a tavalyi „Az üres palack is érték” kampányra, és megbeszéljük, hogyan folytatódik ez az akció idén tavasszal.

Kölcsei Gergely előad március 22-én a Márkaépítés 2022 – Neverending Branding konferencián, arról is adunk egy kis előzetest.

Kezdés: 19:00

Hely: 90.9 Jazzy

Műsorvezető: Szakács László


90.9 Jazzy

Jazzy Rádió