Márkamonitor: Milyen vásárlási trendek alaklultak ki a Covid árnyékában?

Written by on 2021. 10. 06

A Nielsen piackutató neve két betűvel egészült ki, ma már NielsenIQ a neve. De a tevékenysége lényegében ugyanaz, ők tudósítanak a legpontosabban a világnépesség mintegy 90%-ának a fogyasztási szokásairól.

Vágyi Erik ügyvezetővel megbeszéljük, milyen vásárlási trendek alaklultak ki a Covid árnyékában, hogy éreztük magunkat és hogyan viselkedtünk az elmúlt mintegy másfél évben, miként igazodtunk a járványhoz, mit és miért vásároltunk, miből halmoztunk fel készleteket.

A Covid előtt prosperált a világggazdaság, 6-7 %-os volt a növekedés. A járvány először visszaesést okozott, ám igen hamar növekedésbe váltott. Különösen nagyot nőtt az online kereskedelem. Sokat változott a fogyasztói viselkedés is, egészségesebb ételek, italok kerültek a kosárba, nőtt a „mentes” forgalom, erősödött a környezet iránti elkötelezettség.

A trendek áttekintése után Vágyi Erik néhány tanácsot is megfogalmaz azzal kapcsolatban, mit tegyenek a márkák, hogy fenntartható növekedési pályán maradjanak. Biztonság, rugalmasság, alkalmazkodás a turbulens változásokhoz, ezek a főbb címszavak – a részletekért kapcsoljatok ma este is a Jazzy-re!

Kezdés: 19:00

Hely: 90.9 Jazzy

Műsorvezető: Szakács László


90.9 Jazzy

Jazzy Rádió