Márkamonitor vendége Csikesz Erika értékesítési igazgató, TV2 Csoport

Written by on 2022. 11. 09

Csikesz Erika, a TV2 Csoport értékesítési igazgatója 2005-ben diplomázott a Corvinuson, de már diákkorában asszisztensként dolgozott a televíziónál. Az elmúlt 17 évet majdnem teljes egészében a TV2 sales csapatában töltötte, leszámítva azt a másfél éves kitérőt, amíg a Sláger Rádió vezérigazgatója volt.

A beszélgetés elején visszatekintünk a hamarosan véget érő 2022-es évre. Tavaly év végén Erika mondott egy prognózist, hogy milyen lehet 2022 üzletileg, most megbeszéljük, hogyan teljesültek a tervek. Hogyan alakult a nézettség, a bevételek? Tovább növekedett-e a spot és non-spot terület?
Októberben ünnepelték a kereskedelmi televíziók a 25. születésnapjukat. Megbeszéljük, mi történt az elmúlt negyedszázad alatt, hogyan nőtt ki egyetlen csatornából a médiacsoport, hogyan fejlődtek a tematikus csatornák, a terjesztői piac.
Megnézzük azt is, merre tart az értékesítés, hogyan alakul az üzleti stratégia. Néhány hívószó a téma kapcsán: new business, élő show-k, fesztiválok, merchandising, co-branding.
Végül, de nem utolsó sorban, nyakunkon az évzárás, de ilyenkor már mindenki a jövő évvel foglakozik. Lesz-e áremelés a tévés piacon, és milyen új műsorokkal győzik meg a hirdetőket, hogy drágábban is érdemes a tévében hirdetni?

Adás: 2022.11.09.

Műsorvezető: Szakács László

 

 

 


90.9 Jazzy

Jazzy Rádió