Márkamonitor vendége Gesztesi Gábor, a DIEGO marketingigazgatója

Written by on 2022. 08. 31

Gesztesi Gábor a Budapesti Metropolitan Egyetemen szerzett kereskedelem-marketing szakos diplomát. Karrierje nagy részét számítástechnikával foglalkozó cégeknél töltötte, de tett egy hosszabb kitérőt az autóalkatrész-kereskedelembe be is, 2019 óta pedig a DIEGO marketingigazgatója.

A beszélgetés elején megismerkedünk a most 30 éves céggel. amelyről talán kevesen tudják, hogy franchise rendszerben működik. Röviden áttekintjük a cég fejlődésének főbb állomásait, majd megbeszéljük, milyen helyzetben van most az építés-felújítás hazai piaca, különös tekintettel arra, hogy az év végén kifut az államilag támogatott otthonfelújítási program.

Minden üzletágban, így az építés-felújítás  területén is nagy kérdés, hogyan alakul az online és az offline kereskedelem aránya, milyen tempóban fejlődik tovább az e-kereskedelem, milyen újításokkal, kényelmi funkciókkal igyekeznek megnyerni a fogyasztókat.

Ebben a szegmensben is elkerülhetetlen a digitális transzformáció, ami messze túlmutat e-kereskedelem fejlődésén. Beszélünk a DIEGO médiahasználatáról is.

Végül pedig áttekintjük, milyen őszi-téli időszakkal számolnak, fenyeget-e a recesszió? Gyártási nehézségek, nyersanyaghiány, a fogyasztói ízlés és az igények változása, ezek lesznek a fontosabb hívószavak.

 

Vendég: Gesztesi Gábor, a Diego marketingigazgatója

Adás: 2022.08.31.

Műsorvezető: Szakács László

 


90.9 Jazzy

Jazzy Rádió