A TV2 Média Csoport értékesítési igazgatója a Márkamonitorban – L20 #4

Written by on 2021. 03. 31

Kéthetente L20 a 90.9 Jazzy Márkamonitor című műsorában. A Lounge Grouppal együttműködésben készülő sorozatban ezen a héten is érdekes téma kerül terítékre. A ma esti vendég Csikesz Erika, a TV2 Média Csoport értékesítési igazgatója!

A szakember szinte a teljes pályafutását a TV2-nél töltötte, ahol asszisztensként kezdte, és a hierarchia minden lépcsőfokát végigjárva lett az értékesítés első számú vezetője. Vezetőként nagy előny, ha a munka minden egyes fázisában dolgozott maga is, hiszen így pontosan tudja, mit várhat el a beosztott kollégáktól. Ez különösen fontos most, a járvány és a home office körülményei között, amikor mind a kollégákkal, mind az ügyfelekkel sokkal nehezebb, vagy legalábbis bonyolultabb az együttműködés.

A műsorban áttekintjük, mit hozott a televíziós piacnak a pandémia. Mennyire volt tartós trend a nézettség felfutása tavaly, és mi maradt ebből az idei évre? Milyen választ adott a helyzetre a TV2, miben erősödött, melyek voltak a tavalyi sikerműsorok?

Még nem láttuk a Magyar Reklámszövetség számait, kíváncsian várjuk a Reklámtorta és a Médiatorta összesített számait. De addig is megbeszéljük, mi jöhetett a 2019-es televíziós árbevételi rekord után? Monetizálható a több néző?

Március elején rendezte a televíziósok szakmai szervezete, a MEME az idei Non-spot konferenciát. Ennek a fontosabb megállapításaira is kitérünk, mit is jelentenek a non-spot megoldások, hallunk néhány sikeres példát.

Végül, de nem utolsó sorban beszélünk arról, merre tart a televíziós piac, milyen új műsorok jönnek, nőhetnek az árak, milyen szerepet kaphatnak a lineáris tévé mellett a lekérhető szolgáltatások.

Kezdés: 19:00

Hely: 90.9 Jazzy

Műsorvezető: Szakács László


90.9 Jazzy

Jazzy Rádió