Fogadásról, függőségről, pandémiáról – a Szerencsejáték Zrt. kommunikációs igazgatójával

Written by on 2021. 02. 24

A Márkamonitor mai vendége Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. marketing- és kommunikációs igazgatója!

Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. marketing- és kommunikációs igazgatója és Szakács László, a Márkamonitor műsorvezetője

Bánhegyi Zsófia változatos pályafutást tudhat maga mögött, dolgozott a versenypiacon és a közigazgatásban, ill. állami tulajdonú szervezeteknél is: T-Systems, Magyar Telekom, Magyar Turisztikai Ügynökség, Szerencsejáték Zrt., csak hogy a legutóbbiakat említsük.

A Szerencsejáték Zrt. legrégebbi termékét, az ötös lottót mindenki ismeri. De ma már széles a cég termékpalettája, lottóból van hatos meg skandináv is, van kenó, putto, mindenféle sorsjegyek, és a sportfogadási oldal, a totó, a tippmix. Milyen innovációk viszik előre a szerencsejáték-piacot? Miben különbözik egy állami monopólium marketingje a piaci cégekétől? Tényleg nincs konkurencia? Mit hozott e téren a pandémia? Többet vagy kevesebbet játszunk?

 

A szerencsejátéktól elválaszthatatlan a függőség fogalma. Mit tartalmaz a saját etikai kódexük? És miért éppen az ÖRT ellenőrzi annak a betartását? A sportfogadás kapcsán felmerül, hogy – elvileg – sporteseményekben gazdag év előtt állunk. Mit hozhat az olimpia, a futball EB, milyen hatással lesznek a fogadási kedvre? Nagyot nőtt tavaly az e-sport, vajon együtt mozgott vele az e-sportfogadás is?

Végül, de nem utolsó sorban beszélgetünk a kommunikációs szakmák állapotáról is, hiszen Bánhegyi Zsófia a PR Szövetség alelnöke, a Marketingszövetség elnökségi tagja. Fókuszban a marketing hasznossága, az értékteremtés.

Kezdés: 19:00

Hely: 90.9 Jazzy

Műsorvezető: Szakács László


90.9 Jazzy

Jazzy Rádió