Már csak néhány napjuk maradt a diákoknak döntésre jutni – dr. Tóth Ágnes (METU)

Written by on 2021. 02. 10

Már csak néhány napjuk van a felvételizni készülő diákoknak annak eldöntésére, hogy melyik intézménybe, milyen szakra jelentkezzenek. Ennek apropóján jön a Márkamonitorba dr. Tóth Ágnes, a Budapesti Metropolitan Egyetem elnök-vezérigazgatója.

dr. Tóth Ágnes

A titulusa még sokak számára szokatlan lehet, hiszen az egyetemeket rektorok szokták vezetni. Ám egyáltalán nem indokolatlan, hogy ezt a feladatot egy elnök-vezérigazgató lássa el, hiszen egy egyetem olyan, mint egy nagyvállalat, több ezer dolgozója van, több milliárdos büdzséből gazdálkodik, és egy nagyon speciális terméket állít elő: a jól képzett, diplomás szakembert.

Dr. Tóth Ágnessel megbeszéljük, mire való manapság az egyetem: mit érdemes megtanulni a látszólag könnyen hozzáférhető tudás, a digitális technológiák, az e-learning világában? Hogyan valósul meg náluk a szaktudás átadása – készségfejlesztés – közösségépítés hármas feladatköre.

Természetesen foglalkozunk a márkaépítés alapkérdésével is: hogyan tudjuk megkülönböztetni magunkat a versenytársaktól? Miben különbözik a METU a többi egyetemtől? Mit jelent az „alkotó egyetem” fogalma, amit nemrég kezdtek használni a kommunikációjukban? Hogyan kommunikál az egyetem, milyen marketingeszközöket használ? És végül, de nem utolsó sorban, kitérünk a jövőépítés kérdésére is: míg a legtöbb cég egyelőre csak érdeklődve figyeli a Z-generációt, a digitális bennszülöttek már ott ülnek az egyetemi padsorokban.

Kezdés: 19:00

Hely: 90.9 Jazzy

Műsorvezető: Szakács László


90.9 Jazzy

Jazzy Rádió