Miben változik a Coca-Cola kommunikációja?

Written by on 2021. 06. 30

Márkamonitor mai vendégei Szűcs Judit és Mérő Ádám, a Coca-Cola vezető munkatársai.

Mindketten a hazai Coca-Cola munkatársai voltak, onnan léptek előre regionális, ill. európai pozícióba. Judit senior brand communication manager, Ádám Consumer & Shopper Connection Director, mindenekelőtt azt beszéljük meg, mit is jelentenek ezek a hosszú titulusok.

A Coca-Cola nevét mindenki ismeri, de azért röviden megvilágítjuk mit érdemes tudni arról a világcégről, amely mostanában teljes átszervezésen megy keresztül. Azt tudjuk, hogy az elmúlt években sokat változott a fogyasztó, környezettudatosabb, egészségtudatosabb lett. Mit jelent ez a Coca-Cola számára? Miben változik a Coca-Cola kommunikációja, milyen értékeket képvisel? Fenntarthatóság, környezetvédelem, társadalmi ügyek vállalása eddig is jellemezte, változnak-e a hangsúlyok?
Melyek a globális reorganizáció, az „Emerging Stronger” fő elemei? Hol tart az End to End, a teljes fogyasztói utat (Consumer + Shopper) lefedő új kommunikációs tervezési szemlélet kialakítása?

Megbeszéljük azt is, hogyan alakul a márkáik száma, milyen új termékek jönnek, mi mindenre terjed ki az innováció. Alakul az egészségesebb, „mentes” termékpaletta, egyre jobban odafigyelnek a csomagolásra, az újrahasznosításra, és itt a legújabb innovációjuk, a papírpalack.
A pandémia hatására felgyorsult digitális transzformáció / on demand tartalomfogyasztás és a direct to consumer értékesítés – fogyasztóként mit fogunk ebből érzékelni?

Kezdés: 19:00

Hely: 90.9 Jazzy

Műsorvezető: Szakács László


90.9 Jazzy

Jazzy Rádió