Milyen szerepet játszik ma egy cégnél az online terület?

Written by on 2021. 11. 24

A Márkamonitor mai vendége Erdélyi Eszter, az Atmedia online értékesítési és üzletfejlesztési vezetője.

Eszter hosszú sales-es pályafutást tudhat maga mögött, kezdetben a rádiós piacon, majd az online értékesítésben dolgozott. Három éve igazolt át az Atmediához, ahol az online terület felépítésében vett részt.

Az Atmediát ma multimédiás kereskedőházként ismerjük, de eredetileg csak televíziós értékesítéssel foglalkozott. Milyen szerepet játszik ma a cégnél az online terület, hogyan született és épült fel, melyek voltak az első partnerei?

Azt már évek óta halljuk, olvassuk, hogy az online területen egyre inkább a video válik meghatározóvá. Mit jelent ez a gyakorlatban, mely cégek a meghatározóak a piacon, hogy működik az online videohirdetés? Itt is kialakult már a keresleti piac, mint a televízióknál?

Az Atmedia idén november óta nem csupán mások reklámidejét, felületeit értékesítő sales house, hanem médiatulajdonos is:  elindult a podpad.hu, a podcastgyűjtőoldal. Miként nőtt nagyra a podcast piac. Milyen megfontolásból, milyen céllal indította az oldalt az Atmedia? Milyen üzleti modell áll a podpad mögött?

Ezekről, és persze sok más dologról beszélgetünk este Jazzy-n. A műsor végén elhangzik majd egy fontos bejelentés is, amit természetesen nem árulunk el előre!

Kezdés: 19:00

Hely: 90.9 Jazzy

Műsorvezető: Szakács László


90.9 Jazzy

Jazzy Rádió