Minek köszönheti töretlen népszerűségét az e-sport? – L20 #5
Written by Bacsek Bernát on 2021. 04. 14
Kéthetente L20 a 90.9 Jazzy Márkamonitor című műsorában. A Lounge Grouppal együttműködésben készülő sorozatban ezen a héten is érdekes téma kerül terítékre. A mai témánk az e-sport, vendégünk Bíró Balázs, az esport1.hu alapítója, a műsor második felében pedig bekapcsolódik a beszélgetésbe Bihari Zsuzsa, a Village Media ügyvezetője is.
Hogyan lett a videojátékból e-sport, miként lett világszerte népszerű? Mik azok az e-sport vállalatok? Melyek a legnépszerűbb játékok? Milyen befolyással volt az e-sportra a bezártság és a streaming szolgáltatások fejlődése?
Milyen fontosabb e-sport szervezetek működnek itthon és külföldön? Melyek a jelentősebb versenyek? Hol lehet e-sportot nézni? Kik a gamerek? Mit tudunk róluk? Számos sztereotípia él a fejünkben, de mi van ezek mögött, kik játszanak?
Miért érdekes az e-sport hirdetési szempontból? Mit vesz maga a gamer? Mit lehet eladni annak a rengeteg nézőnek, aki a versenyeket követi? Miért jelentős kommunikációs szempontból ez az új terület? Hogyan célozható meg ez a speciális célcsoport?
Merre tart az e-sport, mit hozhat az előbb-utóbb bekövetkező nyitás? Milyen trendek érvényesülnek a következő hónapokban? Hogy áll a magyar e–sport a világban, hogyan szerepelnek a magyar versenyzők?
Kezdés: 19:00
Hely: 90.9 Jazzy
Műsorvezető: Szakács László