Nagy Zsolt István marketingvezető, Wienerberger Téglaipari Zrt

Written by on 2022. 10. 19

Vendégem változatos pályát futott be, dolgozott a tejiparban, az üzemanyag-forgalmazásban, hat éve pedig a Wienerberger marketingtevékenységét irányítja.

 

Először a változó építőiparról beszélgetünk: mitől, mennyiben más egy mai tégla, cserép, mint az, amit mondjuk a rómaiak használtak kétezer évvel ezelőtt? Miben változtak a fogyasztók? Egyáltalán, milyen gyakran vesz az ember téglát? Hogy néz ki ezen a piacon a „customer journey”, hogyan választunk építőanyagot? Ki a célcsoport, kit szólít meg a marketinges?
Milyen sikerrel folyik a márkaépítés ezen a bonyolult piacon? (A Porotherm vagy a Tondach márkákat valószínűleg az is ismeri, aki soha nem építkezett.) Néhány konkrét példát is megnézünk a közelmúlt kampányaiból. Áttekintjük azt is, milyenek a mai kampányok a médiahasználat szempontjából.
Végül közelről megvizsgáljuk a következő kijelentést: „Az eladás többet változott az elmúlt 10 évben, mint az előző 100 év alatt.” Csak néhány hívószó abból, amit az előbbi mondat takar: informálódás, értékesítési csatorna, terméktolerancia, online-offline, vegyes csatorna mix.

Adás: 2022.10.19.

Műsorvezető: Szakács László

 


90.9 Jazzy

Jazzy Rádió