SPAR Magyarország: mi történt a kulisszák mögött

Written by on 2021. 04. 21

A kiskereskedelem nem egyszerűen egy szektor a sok közül. Ez fokozottan igaz a járvány időszakára: ha bemegyünk a boltba, legyen a polcon, pulton kenyér, tej, hús. El sem tudjuk képzelni az ellenkezőjét, és nem is szeretnénk kipróbálni.

A Márkamonitor mai vendége Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője. Márkkal tavaly június elején beszélgettünk legutóbb a piaci helyzetről. Akkor azt hittük, túl vagyunk egy nehéz időszakon, de időközben kiderült, hogy tavaly tavasz csak főpróba volt egy sokkal keményebb időszak előtt.

De a boltban mindig volt kenyér, tej, hús, és minden egyéb. Megbeszéljük, mi történt a kulisszák mögött, milyen intézkedéseket hoztak a dolgozók és a vásárlók érdekében, és egyúttal áttekintjük azt is, milyen vásárlási trendek jellemzik ma a hazai kiskereskedelmet. Vége van már a pánikvásárlásnak? Sláger még az élesztő? Egyúttal arra is fény derül, mire jó a Csernobillból hazahozott maszk.

Maczelka Márk

A SPAR Magyarország minden nehézség ellenére 8,7 % növelte az árbevételét, ami így elérte a 738,9 milliárd forintot. Milyen fejlesztéseket, beruházásokat hajtott végre a 14 ezer magyar embernek munkát adó vállalat?

Kitérünk a Márkamonitor fókuszában álló legfontosabb kérdésre, a fenntarthatóságra is. A SPAR folytatja a „zöld megoldások” fejlesztését és az ahhoz kapcsolódó fogyasztói edukációt, megnézzük ennek a gyakorlati megvalósulásait, meg a cég jótékonysági aktivitásait, a társadalmi ügyektámogatását. Szóba kerül a nemrég elkészült filmjük is, amit a Máltai Szeretetszolgálatról forgattak Jelenlét címmel.

Kezdés: 19:00

Hely: 90.9 Jazzy

Műsorvezető: Szakács László


90.9 Jazzy

Jazzy Rádió