Újturizmus; túlfogyasztás; Magyarország, mint márka ma este a Márkamonitorban

Written by on 2021. 09. 22

Ma este a Márkamonitorba érkezik Bódis Gábor, a Metropolitan Egyetem oktatója, a Hungary Next ország-márka műhely alapítója.

Szakács László és Bódis Gábor

Mi az az „újturizmus”, miért kell egy egész iparágat újratervezni? Hogyan épülnek be ebbe az újragondolt rendszerbe a felelősség és a fenntarthatóság szempontjai? Milyen gyakorlati problémákat okoz a túlfogyasztás, a „túlturizmus”?

Utazni persze kell az új körülmények között is. Hogyan lesz versenyképes egy desztináció? Mit jelent az útvonaldesign, a jelentésközösség?

Hogyan definiáljuk a márkát turisztikai szempontból? Márka és insight, milyen tervezési feladataink vannak? Merre tart a Hungary Next és mitől lesz erősebb Magyarország, mint márka?

A definíciós kérdések mellett természetesen megbeszéljük a turisztikai márkázás jó példáit is.

Kezdés: 19:00

Hely: 90.9 Jazzy

Műsorvezető: Szakács László

A beszélgetés már visszahallgatható ITT:


90.9 Jazzy

Jazzy Rádió