Márkamonitor

Bánki Attila kommunikációs szakember, a Vermis ügynökség vezetője
is előadónk volt a Mesterséges intelligencia az üzletben című
konferencián, ahol egy érdekes összehasonlításról beszélt. Azonos
briefek alapján készített hirdetéseket egy grafikus és a mesterséges
intelligencia, a közönség pedig megpróbálta eldönteni a képek
alapján, melyik kreatívot készítette AI, és melyiket ember. A
beszélgetésből kiderült, milyen hatékonysággal tippeltünk. Attila
levonta a kísérlet tanulságait is.
Ezután arról beszélgettünk, milyen szerepet kap ma a mesterséges
intelligencia az ügynökségi munkában. Beszéltünk a médiáról is
(nemcsak social media), felismerhető még a fake news? Először volt a
Photoshop, meg a filterek, a vágás, de ma már semmilyen nyersanyag
nem kell hamisítványok előállításához. Bárkiről megjelenhet fotó, sőt
film soha meg nem történt helyzetekben, az illetőnek akár a hangját
is elő lehet állítani. Hova vezet ez?
Végül, de nem utolsó sorban szóba került Alexander B. Hackman
(azaz Bánki Attila) nemrég megjelent könyve, Az utolsó 27 című
trilógia második része is. Szorongás és világvége, mi mással
dobhattuk volna fel a beszélgetést?

Műsorvezetők

Szakács László
Szakács László