Márkamonitor

Először napjaink televíziózásának legforróbb témájáról beszélünk. Az elmúlt években sokan szembeállították a (hagyományos) lineáris televíziózást a gyors tempóban növekvő streaminggel. Mára ez a szemlélet megváltozott, új üzleti modellek születnek, amelyekben kiegészíti egymást, összefonódik a kettő.  

Másik izgalmas témánk a tartalomfogyasztás. Mit ér a helyi média által gyártott tartalom a globális játékosok kínálatához képest? „Content is King. Distribution is King Kong.” – szól a közismert bon mot. A tartalom a király, a terjesztés meg a szörnyeteg. Hányféleképpen juthat el ma a tartalom a nézőkhöz? Beszélünk a hirdetési piacról, a kreatív megoldásokról. Néhány hívószó: szponzoráció, influenszer marketing, 360 fokos kommunikáció, tehetséggondozás. 

Végül beszélünk arról, milyen fejlemények várhatóak 2025-ben hirdetési piacon és a tartalomszolgáltatásban.

Műsorvezetők

Szakács László
Szakács László