Márkamonitor
model.title

Dr. Katona Norbert jelenleg docens a Neumann János Egyetemen, de sokan valószínűleg még a Szerencsejáték Zrt-nél töltött évei miatt emlékeznek rá, vagy a Marketingszövetségben találkoztak vele, ahol számos funkciót töltött és tölt be ma is. Mai beszélgetésünk témája az egészségmarketing, amiről nemrég könyvet is dr. Szabó Ritával közösen.

 

A beszélgetés elején a magyar egészségügy helyzetét tekintjük át. Néhány hívószó: állami és privát szolgáltatók, marketingszakmai és egészségügyi, közpolitikai szempontok, finanszírozás, TCR – edukáció.

Megszoktuk, hogy a digitalizáció minden területen forradalmi változásokat hoz. Hogyan alakítja át az egészségügyet? Terítékre kerül a márkaépítés az egészségügyben. Miért fontos, miért kell, mennyiben más, mint más területeken? Végül, de nem utolsó sorban áttekintjük az új jelenségek, az aktuális trendeket, merre tart az egészségügyi kommunikáció?

Műsorvezetők

Szakács László
Szakács László
Jazzy Fesztivál - Bor, mámor, zene

Pünkösd hétvégéjén 4 napos Jazzy Fesztiválra várjuk az igényes zenék és a finom borok szerelmeseit. Május 17. és 20. között 3 színpadon 22 koncerttel, 4 DJ-vel és közel 40 borászattal kényeztetjük a szórakozni vágyókat.

Jegyek