
Márkamonitor - Gajzágó György független művészeti tanácsadó
Gajzágó György egyebek között a Kortárs Műgyűjtő Akadémia alapítója, így először arról beszélgetünk, milyen jelentősebb változások történtek itthon a művészeti szcénában a legutóbbi találkozásunk óta, milyen állapotban van a hazai „art industry”, iparág-e már itthon a művészet.
Utána arról beszélgetünk, mi köze a brandingnek a művészethez. Hogy kapcsolódik a storytelling a márkamítosz építéséhez? Mi a szerepe a kultúrának és művészetnek a társadalmi ökoszisztémában? Kitérünk arra is, vajon válságban van-e a marketing? Hová tűnt a kreativitás az üzleti szektorból? Mi a brandek szerepe a kultúra fenntartásának és fejlesztésének terén? Mitől válik egy brand valódi kulturális szereplővé, ami sokkal több, mint egy jól felépített marketingtörténet? Hogyan használják a prémium márkák a művészetet arra, hogy exkluzivitást, hitelességet és időtálló státuszt építsenek?
Műsorvezetők
