
Márkamonitor - Gandera Balázs, az INTREN ügyvezetője
Gandera Balázs, az INTREN ügyvezetője a Műegyetemen diplomázott elektronikai mérnökként, majd
tanult a Harvard Business Schoolon és a CEU-n is. Beszélgetésünk apropója az a téma volt, amelyet a
szeptemberi Mesterséges intelligencia konferenciánk kerekasztal-beszélgetésében körüljártunk:
hogyan alakítják át az AI megoldások az üzleti tevekénységet?
Vajon az AI csak egy újabb hype, mint nemrég a Metaverzum, a kriptovaluták, az NFT, vagy valódi
változást jelent? Hogy áll Magyarország a digitális fejlesztések szempontjából? Mi legyen a
benchmark, hol a helyünk a szomszédokhoz képest?
Az AI előretörése a marketingben azt okozza, hogy minél jobb adatokkal tudod „etetni” az
algoritmusokat, annál jobban marketingelsz. Hogy bánnak a magyar cégek a saját (úgy nevezett 1st
party) adatvagyonukkal?
Mekkora invesztícióra van szükség, ha valóban hatékony AI/ML alapú megoldásokat akarunk
használni? Megvehetjük azt, ami pár éve csak az Amazonnak meg az Ebaynek volt elérhető? Éles a
verseny, és könnyű lemaradni. Tudunk más kárán tanulni?
Milyen változások jöhetnek a közeljövőben. Merre tart a szabályozás, a fejlesztések?
Műsorvezetők
