Márkamonitor - Gandera Balázs ügyvezető és Bakóczy Bence, az online hirdetési csapat vezetője az INTREN digitális ügynökségtől.
Az év utolsó két hónapja a kereskedelem, és ezen belül az e-kereskedelem kiemelkedően fontos időszaka. Mára megszoktuk, hogy szinte bármit megvehetünk online, de az e-commerce valójában alig két évtizede van velünk, és itthon csak az elmúlt négy-öt évben kezdték tömegek használni. Beszélgetésünket egy kis történeti áttekintéssel kezdjük: hogyan indult hazánkban az e-commerce, melyek a fontosabb trendek itthon és külföldön, milyen a magyar cégek súlya, szerepe a hazai piacon, mi a helyzet a konkurenciával?
Megbeszéljük azt is, mire figyeljen, aki e-kereskedelmi vállalkozást akar alapítani (már amennyiben érdemes még egy telített piacon), és sokat beszélünk a sikeres tevékenység legfontosabb faktoráról, az adatról. Megpróbáljuk összefoglalni, hogyan lehetünk valóban sikeresek a piacon, mitől lehetünk jobbak, mint mások.