Márkamonitor

Gyulasi Georgina újságíróként, majd kommunikációs vezetőként számos munkahelyen megfordult, először a karrierje főbb állomásait tekintjük át.

 

Utána beszélünk jelenlegi munkahelyéről, a Nemzeti Innovációs Ügynökségről, ami ebben a formában alig egy éve létezik. Megbeszéljük, milyen célból hozták létre a NIÜ-t, és hogy milyen tevékenységeket végez (előre elárulom: nagyon sokfélét). Olyan kifejezések kerülnek majd elő, mint az innovációs képesség és az innovációs ökoszisztéma.

Melyek a NIÜ legfontosabb hazai és külföldi programjai? Kinek szervezik a számos workshopot, mit tanulhatnak ott résztvevők? Mivel tudják segíteni a startupokat?

Kitérünk arra is, hogyan kell kommunikálni az innovációról. Mennyire vagyunk nyitottak mi, magyarok az újdonságokra, az innovációra?

Kicsit előre is nézünk: mit tervez az idei évre a NIÜ, és hogyan alakulnak a hosszú távú programok.

 

Műsorvezetők

Szakács László
Szakács László