Márkamonitor - Károlyi Zsuzsa, az E.ON márka- és marketingvezetője
Károlyi Zsuzsa eredetileg külkeres diplomát szerzett, de karrierje
legnagyobb részében kommunikációs munkát végzett. Közel tizenöt
éve dolgozik jelenlegi munkahelyén, az E.ON Hungáriánál.
A műsor első részében az energia piacáról beszélgetünk. Egy
évtizeddel ezelőtt ez a terület nem érdekelte különösebben a
szélesebb közönséget, ma viszont az energiaellátás a figyelem
középpontjába került. Első témánk az, hogy lehet ezen a korábban
nem különösebben „szexi” területen márkát építeni?
Részletesen beszélünk az E.ON fenntarthatósággal kapcsolatos
tevékenységeiről. Néhány hívószó: zöld bolygó, okosváros, tudatos
energiahasználat, madárvédelem.
Kitérünk az együttműködésekre is, amelyeket a legkülönfélébb
szervezetetekkel alakítottak ki. Végül, de nem utolsó sorban szóba
kerül a mesterséges intelligencia alkalmazása is.