Márkamonitor
model.title

Kölcsei Gergely több mint tíz évig dolgozott az FMCG szektorban. Nem váltogatja gyakran a munkahelyeit, három évet a Sió Eckes, majd hét évet a Coca-Cola csapatában töltött. Most nagy fába vágta a fejszéjét, reklámügynökséget alapított. 

Először arról beszélünk, a megbízói oldalon ülve milyennek látta az ügynökségi világot, és miért jutott arra a döntésre, hogy most ügynökséget alapít.

A Tomorrow reklámügynökség néhány hónapja létezik, de csak idén tavasszal jött ki a fényre, a múlt héten tartotta a bemutatkozó rendezvényét. Beszélünk az ügynökség első munkáiról és a megcélzott ügyfélkörről. 

Rákérdezek néhány egyéb tevékenységére is, amelyekről lehetett hallani ezt-azt, de azért lesznek, akik meglepődnek. Egy előzetes kérdés: ki látta a Madách Színházban Az Operaház fantomját? Ma este kiderül, miért kérdezem. De van lakberendező szakképesítése is, sőt, az ügynökség első születésnapi tortáját is megsüthetné. 

Végül, de nem utolsó sorban arról is beszélünk, hogy Gergő lesz a házigazdája a jövő csütörtökön sorra kerülő Branding/rebranding az FMCG szektorban című konferenciának. Ennek kapcsán kitérünk az FMCG piac aktuális trendjeire is. 

Műsorvezetők

Szakács László
Szakács László