
Márkamonitor - Kun Miklós, az EssenceMediacom stratégiai igazgatója
2025. március 13, csütörtök - 20:00-21:00 (60 perc)
Először váltunk pár szót az elmúlt évek újdonságairól. Mit jelentett a gyakorlatban, hogy a MediaCom neve EssenceMediaComra változott? És ezen túlmenően, hogyan alakult az ügynökségi munka az elmúlt bő két évtizedben, mi változott és mi stabil eleme a márkaépítésnek? Milyen törvényszerűségek láthatóak a fogyasztói viselkedésben, mennyiben mások az új generációk? Mitől működik a reklám?
Beszélgetünk Jung örökségéről és az archetípusokról. Mi az a márka-lény, amit vendégem Jung alapján definiált? Adunk egy kis előzetest a Márkaépítés 2025 – Storytelling a digitális korban konferenciához, ahol Kun Miklós Fejezetek a márka-lény életéből címmel ad elő.
Műsorvezetők
