Márkamonitor - Ludvig Orsolya, a Libri marketing és kommunikációs igazgatója
Ludvig Orsolya több nagy cégnél töltött be marketinges és kommunikációs állásokat, a Librihez kettős pozícióba igazolt át tavaly ősszel. Azt már valószínűleg kevesebben tudják róla, hogy tíz-egynéhány évvel ezelőtt könyvkiadással foglalkozott, erről is beszélünk a mai műsorban.
Először áttekintjük a magyarok könyvvásárlási és olvasási szokásait, majd rátérünk arra, ami a mai beszélgetés tulajdonképpeni apropója: a Libri irodalmi díjak átadására.
Mit tesznek azért, hogy ne csak most, hanem tíz-húsz-harminc év múlva is legyenek olvasók? Olvasásnépszerűsítés, 20 perc könyvklub, gyermekirodalom, csak hogy néhány hívószót előzetesen eláruljunk.
Mit hoznak a könyvpiacnak a technológiai változások? Az e-book a jövő, vagy még mindig jobban szeretünk nyomtatott könyvet olvasni?