Márkamonitor

Mindkét vendég több mint két évtizede dolgozik a reklám világában, először a szakmai pályafutásuk főbb állomásait tekintjük át. 

Visszaemlékezünk a kezdetekre: milyen volt a reklámügynökségi világ a 90-es években, és milyen fontosabb változásokon ment keresztül napjainkig. Különösen arra fókuszálunk, hol van a kis és közepes méretű ügynökségek helye a mai piacon. 
Sokan érzik úgy – köztük ma esti vendégeim is – hogy a régi módon már nem lehet működni, változtatni kell. Azt is tisztázzuk, melyek a mai piac legfontosabb trendjei, miként reagálnak az ügynökségek az egyre inkább diverzifikált feladatokra, és azzal is számolunk, hogy a húsz-egynéhány éve működő cégeknél már óhatatlanul felmerül a generációváltás kérdése. 
A Carbon és Hab Ad készül egy közös válaszra. De hogy ez miben áll, azt csak csütörtökön este áruljuk el. 

Műsorvezetők

Szakács László
Szakács László