Márkamonitor
model.title

 

Pintér Dániel Gergő PR-stratéga és kríziskommunikációs szakértő három éve a BioTech USA vállalati kommunikációs, PR és CSR vezetője. Szakmai pályafutása során mind vállalati oldalon, mind az akadémiai szférában számos fontos projekten dolgozott. 

Először megbeszéljük, milyen szerepet játszik a kommunikáció egy magyar világcégnél. (Talán sokan nem is tudják, hogy a BioTech USA magyar cég.) Beszélünk a piaci helyzetről, hogy ért el világsikert a magyar alapítású cég, milyen edukációs és figyelemfelkeltő kampányokat valósítottaka meg az elmúlt években. 

Beszélünk az egészség, a sport tematikájáról, amelyek komolyan felértékelődtek a közelmútban. Milyen szerepet játszott a Covid egy olyan cég életében, amelynek az ügyfelei nagyrészt az edzőtermek világából kerülnek ki. Szóba kerül Popeye és a spenót is. 

Kitérünk a vendég kutatói-akadémiai érdeklődésére is. Milyen témákon dolgozott, dolgozik, mi foglalkoztatja mostanában. Nemrég a Márkamonitor felületén jelent meg a Zámbó Jimmy jelenségről szóló cikke. 

Pintér Dániel Gergő előad március 22-én a Márkaépítés 2023 – Neverending Change konferencián, előzetesen megoszt velünk néhány gondolatot arról, milyen a hiteles és hatékony nagyvállalati CSR.

Műsorvezetők

Szakács László
Szakács László
Jazzy Fesztivál - Bor, mámor, zene

Pünkösd hétvégéjén 4 napos Jazzy Fesztiválra várjuk az igényes zenék és a finom borok szerelmeseit. Május 17. és 20. között 3 színpadon 22 koncerttel, 4 DJ-vel és közel 40 borászattal kényeztetjük a szórakozni vágyókat.

Jegyek