Márkamonitor

Simon Attila és Halász Gyula régi szereplője az ügynökségi világnak. A 90-es években a frissen
érkező nagy nemzetközi reklámügynökségeknél dolgoztak, majd több hazai cégnél, többnyire a
sajátjuknál. Jelenleg mindketten a Brand Bar kreatívigazgatói. 
Mai beszélgetésünk apropója az volt, hogy ők készítették a szeptemberi Mesterséges intelligencia
konferenciánk kreatív anyagait, természetesen a mesterséges intelligencia közreműködésével.
Megbeszéltük, hogy zajlik egy ilyen folyamat, mekkora szerep jut benne az embernek, és azt is,
mennyiben változik a ügynökségi munka a mesterséges intelligencia hatására. Változik a kreatívok
szerepe? Mit nem tud a mesterséges intelligencia?
Végül arra is kitértünk, milyen események várhatóak a szakmában az őszi hónapokban.

Műsorvezetők

Szakács László
Szakács László
Get Funky Party

Töltsd a szilvesztert egy fergeteges Get Funky Party-ban!

 

Jegyek