Márkamonitor

Szabó Béla, a Magyar Telekom márkakommunikációs igazgatója több nagy reklámügynökségnél
töltött be vezető pozíciókat, de már ügynökségi emberként is többnyire telco ügyfeleken dolgozott.
A műsorban először a nyári fesztiválokról beszélgettünk. Mi is ez az új kulturális eseménysorozat, a
Telekomosok Fesztiválja? Milyen állomásai voltak, és miben különbözik ez a korábbi aktivitásoktól?
Röviden visszautaltunk a Márkaépítés 2021 konferenciára, amelyen Béla a digitális transzformációról
beszélt „Féljünk vagy megijedjünk?” címmel. Két év elteltével itt van az AI, megint jogos a kérdés,
féljünk vagy megijedjünk?
Beszéltünk a kommunikációt érő nagy hatásokról, a fogyasztói viselkedés változásairól, a sikeres
márkák értékteremtő tevékenységéről. Olyan fogalmak kerültek elő, mint a purpose és brand
aktivizmus. Végül, de nem utolsó sorban azt is tisztáztuk, mire készül a Telekom, milyen nagyobb
akciók, kampányok lesznek a közeljövőben.

Műsorvezetők

Szakács László
Szakács László
Get Funky Party

Töltsd a szilvesztert egy fergeteges Get Funky Party-ban!

 

Jegyek