![Márkamonitor](https://jazzy.hu/api/uploads/host/dWprZXAtdGVzenQtMTA_-639877ac12e6e.png)
Márkamonitor - Vendégem Gajzágó György, a Kortárs Műgyűjtő Akadémia alapítója.
![model.title](https://jazzy.hu/api/uploads/program/Z2FqemFnb19neW9yZ3k_.jpg)
Vendégem Gajzágó György, a Kortárs Műgyűjtő Akadémia alapítója.
Témánk az üzlet és művészet helyzete és viszonya – új helyzetek, új kihívások, új feladatok 2023 tavaszán.
Megbeszéljük, mi változott az előző beszélgetésünk óta: milyen változásokat hozott a COVID a művészeti világba, milyen jelentősebb változások történtek itthon a művészeti szcénában? Van-e már „art industry”: iparág-e már itthon a művészet, változott-e valami 2020 óta?
Kicsit visszatekintünk a márciusi Márkaépítés 2023 konferenciára is. Mi van a Maslow-piramis alatt? Mi a szerepe a kultúrának és művészetnek a társadalmi ökoszisztémában?
Mi az üzlet és művészet (gazdaság és kultúra) jelenlegi helyzete és viszonya – globálisan és lokálisan? A válságok hogyan hatottak az üzleti és művészeti szektorok kapcsolatára? Miért élnek kevesen a brandingben a kulturális pozicionálás eszközével?
Megbeszéljük, kik a kulturális-gazdasági ökoszisztéma működtetésének szereplői: shareholder vagy stakeholder szemlélet kell ide? Ki fogja a kormánykereket és ki nyomja a gázt? Mi biztosítja a kultúra folyamatosságát?
És végül, de nem utolsó sorban: mi a brandek szerepe a kultúra fenntartásának és fejlesztésének terén?
Műsorvezetők
![Szakács László](https://jazzy.hu/api/uploads/host/dWprZXAtdGVzenQtMTA_-639877ac12e6e.png)