Márkamonitor
model.title

Havasi Zoltán számos ügynökségi munkahelyen megfordult az elmúlt közel három évtizedben: Hungexpo Reklám, hat, FCB, Lowe GGk, Young and Rubicam, Isobar, Wavemaker. Ilyen tapasztalattal a háta mögött sok értékes gondolatot tud megosztani velünk arról, hogyan változott az ügynökségi munka az elmúlt évtizedekben, melyek voltak a legfontosabb fókuszok, hogyan alakult a márkaépítés és eladásösztönzés viszonya az ügynökségek munkájában.

Beszélünk a fenntarthatóság fogalmáról. Mit jelent ez az ügynökségi és a tanácsadói munkában? Mit jelent a fenntartható tervezés?

Előkerül az is, hogyan definiálja ő a márkaépítés fogalmát. Látszólag nagyon egyszerű feladat, de akkor miért olyan bonyolult? Egyáltalán, mi az a márka? Hogyan fejlődött ez a fogalom? Hogyan alakult a márkaépítés eszköztára, milyen fontosabb változások történtek a piacon a múló divatok közepette.

Végül, de nem utolsó sorban váltunk pár szót Havasi Zoltán közelgő előadásáról, amit a március 22-én sorra kerülő Márkaépítés 2023: Neverending Change konferencián tart. Témája a branding jövője, amelynek 3 lehetséges forgatókönyvét vázolja fel. De ezt nem mondjuk el előre, hallgassák meg ma este a Márkamonitor műsorában!

Műsorvezetők

Szakács László
Szakács László
Jazzy Fesztivál - Bor, mámor, zene

Pünkösd hétvégéjén 4 napos Jazzy Fesztiválra várjuk az igényes zenék és a finom borok szerelmeseit. Május 17. és 20. között 3 színpadon 22 koncerttel, 4 DJ-vel és közel 40 borászattal kényeztetjük a szórakozni vágyókat.

Jegyek