Márkamonitor
model.title

Klaudia az OMD médiaügynökség ugyancsak OMD (Országos Média Diákverseny) néven kiírt versenyének megnyerése után lett az ügynökség munkatársa, és 14 évig ott is maradt. Ebben a hosszú időszakban végigjárta az ügynökségi munka teljes ranglétráját, megismerte és gyakorolta az ügynökségi feladatkörök mindegyikét, majd e szép karrierív után 2019-ben átigazolt az Atmedia csapatába. 

Röviden megbeszéljük, mi történt az Atmediánál az elmúlt négy évben. A multimédiás kereskedőház több szegmensben aktív, így beszélünk az online, a rádiós és – kiemelten – a televíziós piacról. Kitérünk olyan alapvetően fontos kérdésekre, mint az árképzés, a szezonális hatások, a nézettség, a piaci verseny. A saját tartalom gyártása reneszánszát éli a magyar tévés piacon, így óhatatlanul beszélnünk kell arról is, milyen hatással van ez az árak alakulására. Olcsó még a magyar piac?

Áttekintjük azt is, hogy működik egy televíziós kampány, attól kezdve, hogy az ügyfél megfogalmazza, mit szeretne elérni. Előkerülnek bizonyos televíziós alapfogalmak, mint a GRP meg a rating, igyekszünk ezek jelentését is megvilágítani a nem szakmabeliek számára.

Végül, de nem utolsó sorban beszélünk a 2023-as piaci kilátásokról is, hogyan alakulhat a gazdasági helyzet, a büdzsék, az infláció.

Műsorvezetők

Szakács László
Szakács László
Jazzy Fesztivál - Bor, mámor, zene

Pünkösd hétvégéjén 4 napos Jazzy Fesztiválra várjuk az igényes zenék és a finom borok szerelmeseit. Május 17. és 20. között 3 színpadon 22 koncerttel, 4 DJ-vel és közel 40 borászattal kényeztetjük a szórakozni vágyókat.

Jegyek